postheadericon Zalety i wady reklamy radiowej

Reklama jest wszędzie dostępna. Nawet w radiu wielokrotnie słyszymy o jakichś świetnych produktach. Jednakże czy taka reklama spełnia w odpowiedni sposób swoje zadania? Na pewno koszt takiej reklamy jest o wiele niższy niż w przypadku reklamy telewizyjnej. I na pewno czas jej powstania jest stosunkowo krótszy. Jednakże radio jest bardzo często słuchane przez wiele osób. Jedziemy samochodem-słuchamy radia, jesteśmy w pracy- słuchamy radia. Tak więc rzesza odbiorców jest ogromna, z tym, że niewiele osób przykłada uwagę do tego o czym się na danej stacji mówi, bo człowiek skupia się wówczas na innych zadaniach i czynnościach, które musi wykonać. Stacji radiowych jest bardzo dużo, więc pole do popisu jest ogromne. Można dotrzeć do lokalnych stacji, można wybrać te ogólnokrajowe. Z tym, że w przypadku reklam w radiu to nie są one skonkretyzowane. Nie wiadomo do jakiego odbiorcy one mają dotrzeć. Jeśli nawet wsłuchają się w reklamę z radia, to za chwile są zauroczeni jakąś piosenką i o tej reklamie zapominają.

Leave a Reply